miércoles, 30 de diciembre de 2009

Primers dies de seminari.

Tot just iniciades les primeres sessions de seminari, ens vam presentar tots ja que és un espai bastant íntim per a treballar plegats, sóm només quinze persones i podem treballar molt a gust i compartir opinions, explicacions i diverses qüestions. Així doncs, després de la presentació de nosaltres i de l'assignatura, a la pròxima classe havíem de portar un objecte que ens representés. Jo no sabia que portar per què no tinc cap objecte que m'identifiqui gaire ja que habitualment no portu res a sobre que em representi o tingui un gran valor. Així que donant-li voltes, primer se'm va ocórrer una llauna de red bull, ja que encara que s'embli una ximpleria, però és el que més m'identifica, per què des de fa uns quants anys sóc consumidora habitual. Però, preferia portar un altre objecte de més valor. Llavors, vaig pensar en la colònia que sovint em posu: "Amor, amor" de Cacharel. Aquesta colònia m'agrada molt perquè transmet una olor especial, senzilla, suau... i molta gent pensa que la colònia que portes generalment és la que més et defeneix la teva personalitat.
Els meus companys varen portar diferents objectes que els identificava, com: una bicicleta, joies, un "amuleto", pedres, etc. Va ser una experiència bastant curiosa i personal que compartiem entre tots. Ens va permetre crear un clima de confiança i conèixer als altres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario